Skip to main content

Neden Neutrogena?

Neden Neutrogena?

Neutrogena®'nın Mucidi Emanuel Stolaroff

Her şey, kaşif Manny ile başladı. 1930'larda, Manny Stoloroff, Los Angeles'te o dönemin büyük markaları için kozmetik ürünler, rujlar ve dudak fırçaları üreterek işe başladı. Kaşif ruhu nedeniyle Manny her zaman yeni fikirlerin peşinde koşuyordu. Avrupa'ya yaptığı çok sayıda yolculuğun birinde, Belçikalı bir kimyager tarafından icat edilen, son derece nazik, alkali olmayan bir sabunu keşfetti.

Bu sabunun potansiyelini gören Manny, hemen sabunun ABD'deki dağıtım haklarını satın aldı. Sabuna Neutrogena adı verildi. 1950'lerde, kadınlar geleneksel sabunların sert ve tahriş edici olduğundan şikayet etmeye başladığında, Manny çözümü zaten elinde tutuyordu. Sabunun 10 cent’e satıldığı bir dönemde, Manny Neutrogena® sabunu 1 dolara satıyordu. Kadınlar bu amber renkli güzel sabuna bayıldılar ve raflardaki sabunlar hızla tükendi. Manny gerçek bir girişimci ruhuna sahipti. Sınırları zorladı. Ve kuralları da. Böylece, Neutrogena®'nın benzersiz bir şirket haline gelmesinin temellerini attı. Bu atılgan, cesur düşünce şekli bugün hala DNA'mızın önemli bir parçası olmaya devam ediyor. Bizi, sektördeki rakiplerimizden ayıran da bu özelliğimiz.

Neutrogena işi daha sonra yenilikçi Lloyd ile devam etti.

Dermatologların Önerdiği Marka ilişkisini Lloyd Cotsen başlattı

Lloyd Cotsen, Manny'nin damadıydı. Şirketi devraldığında, harika ürünlere sahip olduğunu biliyordu; sahip olmadığı tek şey ise, zengin güzellik markalarının finansman gücüydü. Bu nedenle, Neutrogena®'yı nasıl pazarlaması gerektiği üzerine tekrar düşünmesi gerekti. Lloyd çok zekice yeni bir iş modeli buldu. Sadece hekimlere ve büyük ilaç şirketlerinin tanıtım yaptığı bir dönemde, Lloyd dermatologlar ile samimi ilişkiler kurmayı hedefledi. Çünkü onların Neutrogena®'nın kalitesini, güvenliliğini, etkinliğini ve güzelliğini beğeneceklerinden emindi. Haklı da çıktı. Büyük markalar televizyon reklamlarına para harcarken, Lloyd Neutrogena® markası için hiçbir paranın satın alamayacağı 3 güzel sözcükten oluşan bir reklam elde etmişti: Dermatologların önerdiği marka. Cilt bakımı alanında en güvenilir kişiler ve bilgili eleştirmenler kimlerdir? Elbette, dermatologlar. Yeniden düşünüp tasarlayan, çözümü bulana kadar pes etmeyen Lloyd Cotsen böylece Neutrogena®'nın imajını sonsuza kadar değiştirdi ve işin yeni noktalara taşınmasına yardımcı oldu.

Neutrogena® Hakkında

Tüketicilerimiz, güzel bir cildin temelinin sağlıklı bir cilt olduğuna inanıyor. Bizler de öyle düşünüyoruz.

Müşteri odaklı bir şirket olarak, ürün inovasyonlarımız için daima gerçek müşteri içgörülerinden ve karşılanmamış müşteri ihtiyaçlarından ilham alıyoruz. İnovasyonlarımız bilimsel olarak test ediliyor ve gerçek sonuçlar sağlayacakları kanıtlanıyor. Asla abartmıyor veya olmayacak vaatlerde bulunmuyoruz. Ancak tutabileceğimiz sözleri vermemiz gerektiğini de biliyoruz. Evet, bazen ürünlerimizi geliştirmemiz uzun zaman alıyor, ancak bu durum, ilkelerimizden ödün vermek istemememizin doğal bir sonucu. Geçici trendlere kapılmadığımızdan, ürünlerimizin asla modası geçmiyor. Üstelik, dünyanın dört bir yanında güzellik ve cilt bakımında geniş ürün yelpazemiz ile rekabete katılırken, değerlerimize sadık kalmayı başarıyoruz.